This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Possible Lip Spoiler GB?
#31
Io sto aspettando un front lip da Uk ma il tipo ha problemi coi corrieri di non so che tipo, e se non riesce a spedire mi rimborsa l'acquisto.

A quel punto re-investo volentieri in questo GB. Se attendete qualche giorno a chiudere mi fareste un piacere
NA 90 CV Montego Blu

"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)


"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden

Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA
  Cita messaggio
#32
per me va bene, non ho fretta.

chiedo io una cosa: per il pagamento come si fa di solito? ognuno paga il suo o qualcuno raccoglie i soldi?
  Cita messaggio
#33
If you guys are talking about my GB, I cant do much unless someone pops up and do states I can send parts to him, to one address.
www.JDMbits.com, Sign up on my Facebook Page, Official partner Jass Performance!
  Cita messaggio
#34
I've only asked wheter they can wait a few days more or not before ending the GB, 'cause I am waiting for a lip from Uk to be posted but it seems that the seller is going to refund me, hence I'll have the chance to put my name in this list.
NA 90 CV Montego Blu

"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)


"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden

Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA
  Cita messaggio
#35
You do have that chance as far as I m concerned. There is time!
www.JDMbits.com, Sign up on my Facebook Page, Official partner Jass Performance!
  Cita messaggio
#36
Ok I've been refunded 'cause the courier missed 2 consecutive pickups.....

Now that I have my money back where could I invest it...?! Here!

Right, add my name to this groupbuy please :chessygrin:
NA 90 CV Montego Blu

"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)


"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden

Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA
  Cita messaggio
#37
now we should be all.

so I propose to update the list below, copy and paste on
nik and model.



Alex Zanardi GVS NB Lip
  Cita messaggio
#38
1. Alex Zanardi GVS NB Lip
2.
3.
4.
www.JDMbits.com, Sign up on my Facebook Page, Official partner Jass Performance!
  Cita messaggio
#39
1. Alex Zanardi GVS NB Lip
2. Bisso NA front lip OEM
3.
4.
  Cita messaggio
#40
1. Alex Zanardi GVS NB Lip
2. Bisso NA front lip OEM
3. Yuza NA front lip OEM
4.
NA 90 CV Montego Blu

"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)


"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden

Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA
  Cita messaggio


Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  GDA: Mazda Mx5 NC Mk3 BPA Ducktail Boot Spoiler! nmwisima 13 9,421 08-07-2014, 17:47
Ultimo messaggio: nmwisima
  MazdaSpeed Style Rear Lip and Boot Spoiler! nmwisima 1 2,236 27-03-2013, 19:17
Ultimo messaggio: cioz05
  GDA: OEM Style R-Package Front Lip Spoiler per NA. luka.mx5 33 10,759 18-06-2009, 09:52
Ultimo messaggio: Topone



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)