This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
trombette: primo tentativo
#6
per quanto ne so cambiare i nostri motori tra NA, NB, B6, BP, e relativamente semplice, e con poche modiche al cablaggio si risolve tutto in fretta, lo swap con il motore VVT invece lo consiglio da fare assieme al suo cablaggio.
anche perchè la differenza non è solo il variatore assente sulle altre versioni, anche le bobine di accensione sono molto diverse, il sensore posizione motore è in altra zona, più altre che mi sfuggono, insomma le modifiche sono tante e non tutte semplici Wink
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
trombette: primo tentativo - da giuino - 23-03-2017, 01:43
trombette: primo tentativo - da alex zanardi - 23-03-2017, 11:51
trombette: primo tentativo - da alex zanardi - 24-03-2017, 00:44
trombette: primo tentativo - da alex zanardi - 24-03-2017, 15:24
trombette: primo tentativo - da alex zanardi - 27-03-2017, 01:56



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)