[FONT=TTE1B8F5B0t00]Model name LP12V40AH+ Alternative product marking TS-LP12V40AH
Nominal voltage 12 V Operating voltage under load is 12.0 V
Capacity 40 AH +/- 5%
Operating voltage max 16.0V - min 11.0V At 80% DOD
Deep discharge voltage 10 V The cells is damaged if voltage drops bellow this level
Maximal charge voltage 17 V The cells is damaged if voltage exceeds this level
Optimal discharge current < 20 A 0.5 C
Maximal discharge current < 40 A 1 C, continuous for max 30 minutes from full charge
Max peak discharge current < 400 A 10 C, maximal 10 seconds in 1 minute
Optimal charge current < 20 A 0.5 C
Maximal charge current < 40 A < 1 C with battery temperature monitoring
Maximal continuous operating
temperature
80 °C The battery temperature should not increase this level
during charge and discharge
Dimensions 225 x 208 x 125 Millimeters (tolerance +/- 2 mm)
Weight 9 kg Kilograms (tolerance +/- 150g)
questa qui sarebbe anche troppo perfetta. costa 188 euri,prdotta e spedita dall'europa quindi niente dogane e ***** vari.
Per la moto la 12Ah con integrato il circuito di protezione e bilanciamento costa 84 euri per 1,9Kg (!!)
http://www.ev-power.eu/index.php?p=produ...h-12v-40ah
Io però avandole viste al lavoro considero che per una miata 20Ah con questa tecnologia bastano e avanzano... in effetti una batteria al piombo da 30 ah in realtà nelle migliori condizioni ne eroga massimo 22-25, mentre una Lifepo4 si avvicina moltissimo al dato di targa.
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Nominal voltage 12 V Operating voltage under load is 12.0 V
Capacity 40 AH +/- 5%
Operating voltage max 16.0V - min 11.0V At 80% DOD
Deep discharge voltage 10 V The cells is damaged if voltage drops bellow this level
Maximal charge voltage 17 V The cells is damaged if voltage exceeds this level
Optimal discharge current < 20 A 0.5 C
Maximal discharge current < 40 A 1 C, continuous for max 30 minutes from full charge
Max peak discharge current < 400 A 10 C, maximal 10 seconds in 1 minute
Optimal charge current < 20 A 0.5 C
Maximal charge current < 40 A < 1 C with battery temperature monitoring
Maximal continuous operating
temperature
80 °C The battery temperature should not increase this level
during charge and discharge
Dimensions 225 x 208 x 125 Millimeters (tolerance +/- 2 mm)
Weight 9 kg Kilograms (tolerance +/- 150g)
questa qui sarebbe anche troppo perfetta. costa 188 euri,prdotta e spedita dall'europa quindi niente dogane e ***** vari.
Per la moto la 12Ah con integrato il circuito di protezione e bilanciamento costa 84 euri per 1,9Kg (!!)
http://www.ev-power.eu/index.php?p=produ...h-12v-40ah
Io però avandole viste al lavoro considero che per una miata 20Ah con questa tecnologia bastano e avanzano... in effetti una batteria al piombo da 30 ah in realtà nelle migliori condizioni ne eroga massimo 22-25, mentre una Lifepo4 si avvicina moltissimo al dato di targa.
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E lei ? Cosa si sente ?
"Professore, non le dico, antani, come trazione per due anche se fosse supercazzola bitumata ha lo scappellamento a destra"
Ho capito. Tre applicazioni di AFASOL, di UN ora l'una. SUBITO
"Professore, non le dico, antani, come trazione per due anche se fosse supercazzola bitumata ha lo scappellamento a destra"
Ho capito. Tre applicazioni di AFASOL, di UN ora l'una. SUBITO