This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
Ragazzi ma la mia è del 2000 NB, quale delle due barre dovrei prendere? Racingbeat suggerisce quella a Sx. Vi risulta? Appena posso vado a verificare sul fisico...

[Immagine: Barra-miata.png]

Prenderò anche le biellette regolabile e tutto l'ambaradan...

(11-03-2020, 21:44)Lorenzo749 Ha scritto: Scusate, ma mi sono perso: le Sportage hanno conica 4,4 o 4,7?

E teoricamente io ho preso la num di disegno 0K02027110 che dovrebbe essere la 4.78

Link conica per quella maledetta miata che mi sta dissanguando...
Mx5 NB Honda K24Z3 - Testa K20A2 -- Frankenstein!
EX -- Alfa 75 2.0 Twin Spark 1987
Alfa Giulietta 2.0 1985
Alfa 166 V6 3.2 24v 2003
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da Alfatester - 11-03-2020, 21:52



Utenti che stanno guardando questa discussione: 5 Ospite(i)