This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Le "finte" vecchiette (Kawa w800/Guzzi V7/Bonneville)
#39
yuza Ha scritto:Ci sono sulla classic.

Questa è una versione "stone" con le ruote in lega, che pesano (e costano) di meno
e con i cerchi in lega monti i tubless!
Inoltre la v7 la trovo molto maneggevole pesando "solo" 175 kg cioè ben 45 kg meno della bonneville,fa niente che il motore ha 50 cv, sono sufficienti per andare in moto vecchio stile!

Nbfl 1.6.
-Filtro aria Bmc
-Kit xenon 5.000°k
- centrale ILMotorsport by mx5 parts
- finale Mx5 parts
-Cavi candele 7mm e candele ngk long reach

http://www.hotrodsmc.it/
m
x5 motorclub
La differenza tra uomini e bambini è nella dimensione dei loro giocattoli. (O. Wilde)
backtothefuture Ha scritto:La differenza tra turbo ed aspirato è uguale a quella che passa tra andare a letto con una pornostar e con una top model !
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Le "finte" vecchiette (Kawa w800/Guzzi V7/Bonneville) - da backtothefuture - 25-04-2012, 16:04

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  4° raduno moto guzzi ad ancona Rob72 3 2,169 26-09-2011, 07:39
Ultimo messaggio: Doppiaeffe
  Guzzi Griso... 5 2,677 10-08-2008, 13:49
Ultimo messaggio: Stefano80



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)