Io di solito le prime due (dopo il tornante) le faccio di terza,all'uscita della seconda curva soffre un po ma niente di pazzesco. Le due chicane entrambe di seconda piena. L'unico grosso dubbio è lo stesso tuo,se tirare la seconda al limitatore o se (tra la seconda chicane e il tornantino a sinistra) o se fare seconda-terza-seconda. Al massimo a luglio ci vediamo,ho saltato i turni di giugno causa esami in Uni ma a luglio due date le faccio di sicuro.
Matteo "Brunix"
NBFL 1.6 Icon:BMC CDA,RollBar GPV+HarnessBar TRLane,Cinture OMP 4punti,Duomi OMP,EBC Yellow+Tubi in treccia+Ferodo SuperFormula,R888.
"Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. The track or paddock is home away from home. You smell that race fuel, rubber, and when you hear those engines scream it's music to your ears".
58 - Race your Life.
NBFL 1.6 Icon:BMC CDA,RollBar GPV+HarnessBar TRLane,Cinture OMP 4punti,Duomi OMP,EBC Yellow+Tubi in treccia+Ferodo SuperFormula,R888.
"Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. The track or paddock is home away from home. You smell that race fuel, rubber, and when you hear those engines scream it's music to your ears".
58 - Race your Life.