This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Il ribaltone: mx, suv, pullman, carri armati rovesciati (NC)
#58
akd Ha scritto:No, la z4 non è il tipo di macchina per me... E poi non ha l'lsd: in pista poi come faccio? Wink

Se vuoi veramente una NC, ci vai in pista e quindi la funzione di irrigidimento di un bel roll-bar serio è un valore aggiunto non da poco, guarda quì:

http://www.good-win-racing.com/Mazda-Per...-Bars.html

Se ne trovano dai 400 dollari fino a gabbie completamente chiuse usate in USA per l'MX-5 Cup.

Aggiungi anche queste

[Immagine: Autopower%20Harness.jpg]

e stai in una botte di ferro. Nel vero senso della parola. Thumbup

NC 1.8 Highland Green [Filtro MazdaSpeed] [Tein SSM] [Sway FM] [Falken FK 452] [Bardahl Technos C60]
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Il ribaltone: mx, suv, pullman, carri armati rovesciati (NC) - da Tiro! - 26-06-2010, 16:34



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)